Konsert framflyttad

Konserten med Råå planerad till 23 april 19.00 är framflyttad till våren 2021. Redan köpta biljetter till konserten gäller våren 2021, nytt datum är ännu inte bestämt.

"Som dimmig dub från den skånska myllan ", "Som om musiken spelas under vatten", så lät det bland annat om "Skånes Järnvägar", debutalbumet från Råå som släpptes vårvintern 2018. Sedan dess har Råå släppt en remixsingel, en 4-låtars cover EP och ett livealbum och är nu i färd att släppa fullängdaren "Ljungens Lag". Live består Råå av Christine Owman – synthar och annat, Elin Hörberg – synthar och piano, David Hagberg – trummor och slagverk, Måns Wieslander – gitarr, Bebe Risenfors – Basklarinett och en hel del annat, Magnus Sveningsson – bas och synthar.

Biljetter köpta via Tickster gäller våren 2021 och återköp görs via: https://support.tickster.com/hc/sv/articles/360025468293-Tickster-End-User-Support

Biljetter köpta hos Uppsala konstmuseum eller på Open Mind gäller också våren 2021 och återköps på Uppsala konstmuseum.

16 april 2020